Drömmer om thailand


Just nu har jag bara lust att slänga mig i solariet i en timme. Eller bara åka utomlands kanske. Jag har inte varit ute i solen på hela sommaren. Är bara inne i en överhettad stuga och svettas hela dagarna. Orättvist. Jag vill också vara brun :-( Det enda som är något brunt på mig är mina ben. Resten är kritvitt. Bläsch. Drömmer mig bort lite om Thailand... Åååh vill verkligen dit igen. Bästa semesterstället som finns ♥ KUL att både syster och bror ska dit i vinter med sina kompisar medans en annan får stanna hemma och fortsätta vara kritvit... Livet är orättvist! Sjuk har jag varit hela sommaren också. Täppt i näsan och rethosta som aldrig vill gå över. D R Y G T.
Neee slutgnällt, nu ska jag sova. Ska upp och jobba imorgon igen.

puss godnatt! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-07-21 · 00:52:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter