Me and my guitar And my ramblin' band






HÄJ jag kan inte sova. Sov några timmar tidigare ikväll så nu är jag piggelin. Jobbade hela natten
igår och idag på dan, så nu är jag bra sliiten.

I fredags var det cruising här i storstan! Vi började kvällen med lite grillning hemma hos hanna. Sen liftade vi till stan i en gammal ambulans och pumpade hoffmaestro på högsta volym! Resten av kvällen tog jag det bara lugnt och umgicks med vännerna. Vaknade dan efter av att mamma frågade vad jag hade bak på byxorna. Vi kom fram till att det var tuggummi. Det var väl kul att jag har gått omkring med tuggummi på rumpan hela kvällen :-)

Aa nej, nu måste jag sova. Imorgon tar jag med mig malin och åker till borlänge. Skorna är helt sluuut, måste ha nya :-)
puss och kram. godnatt! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-07-26 · 03:51:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter