OCH STOREBROR HAR TAGIT STUDENTEN



Fyyyyyyyy vad tiden går fort nu. Kolla vad stora vi har blivit! Och emil har tagit studenten. Helknäppt!
Nu är jag det enda barnet som går i skolan. Hemskt! Tre jävla år kvar... Och vart dom åren tar vägen har jag ingen aning om. Jag kommer inte klara av sam, jag vet det. Amanda har bytt till handels. Funderar lite på det jag med. Fast jag känner bara.. usch vad tråkigt. Jag vill inte gå nånting. Vill gå kvar på klockarskolan. Vill ha kvar min klass... Uuuusch vad jobbigt det var när vi satt i klassrummet för sista gången och fick våra betyg. Då brast det. Öste ner för kinderna och jag kunde inte sluta. Och då ska ni veta att jag aldrig gråter inför folk! Men det gick inte att hålla inne. Tycker det är så hemskt att lämna alla och jag har så svårt för avsked! Lärarna sjöng till och med en sång för oss inne i matsalen. Hur gulligt var inte det då :') Men jääklar vilken underbar dag vi hade! Jag hade ingen röst kvar när vi lämnade vagnen. Haha :') Vädret var hur fint som helst och stockholm blev perfekt! Åååh, jag kommer sakna alla så in i bomben! Och inés! Haha åååh, lilla skrutt inés som man kunde skrika på och reta hur mycket som helst utan att vara rädd för att bli tillsagd. Det hjälpte inte :-) Stackars inés har kämpat sig igenom tre år med olydiga elever som inte lyssnar för fem öre och gör allt annat än att plugga spanska! Haha. Fast jag veeet att hon kommer sakna oss mest av allt i hela världen :-) Har inte gjort ett piss på spanska lektionerna men lyckades ändå hålla mitt vg ;-) Hihi ♥ Förövrigt så fick jag exakt samma poäng som förra gången. Men skulle egentligen ha högre i engelskan, musiken och slöjden! G i alltihop. Usch, blev så sur... Fast samtidigt så sket jag lite i det faktiskt! :-) Nöjer mig med sju VGn och ett MVG efter att jag knappt orkat gjort nånting under våren! :-)
Nej usch, slut pratat om skolan. Nu är det looooov! Vilket är lika med jobb... Men äh! Jobb är lika med pengar! :} Och snart är det PEACE AND LOVE. Underbart!! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-06-18 · 01:11:47




  Johanna

Jättefin klänning! :)

2010-06-18 13:21:03 http://johannaellen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter