05.28

Godmorgon! Eller nåt... Kom hem från säterdalen för en timme sen ungefär. Vi har haft Jerry Presley där nere ikväll, Elvis "second cousin". Jag trodde inte riktigt på det där först, men han var faktiskt förvånandsvärt lik honom både till utseendet och rösten! Aa, jag tyckte det var lite coolt iaf.. ;-)

Känner mig inte särskilt trött alls, men jag borde gå och lägga mig ändå tror jag. Somnar nog direkt bara jag får lägga mig ner! ;-)
Imorgon ska jag förhoppningsvis färga håret. Behövs igen nu.. Skulle verkligen behöva klippa en bit också, men det värsta är att jag inte vågar! Haha, är så rädd att det ska bli för kort.

Neeeeeeeej, men godnatt nu! OCH PUSS PÅ ER ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-03-28 · 05:28:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter