Heeeiiii...


Happ. Första nationella i engelska imorgon, eftersom jag missade dom andra två förra veckan.
Kan det inte bara få gå aaasbra nu då så skulle jag bli väldigt glaaad! :-)
Imorgon måste jag åka tidigt tidigt! Ska t.o.m hinna in på ica innan jag går till skolan och köpa nåt gott till provet! Heh... :-)
Imorgon ska några galningar hoppa isvak också hörde jag. Fyyyytusan gubbar vad kallt... Jag hade faktiskt en tanke på att göra det själv förut, eftersom jag inte har gjort det åren innan heller. Men nja, jag känner nog att jag hoppar över det där i år med ;-) Tror det bara är en tjej i klassen som ska hoppa. Och så några killar. Modigt tycker jag! :-)

Neee nu väntar min stackars kanin på mat där ute i kylan... :')

Nattinatti ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-03-23 · 21:35:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter