PUSS

Neeee jag hann inte handla imorse. Hann inte äta nån frukost heller så jag fick göra provet på tom mage! ;-) Men det gick faktiskt rätt bra! En del felstavningar som jag kom på nu efteråt... Självklara, lätta ord dessutom. Jag kom inte ens på hur man stavar till important! jag skrev importent. Haha, bra där. Och sen skrev jag "happyless" Vad fan är det för nånting? Haha, ååååh... Fick lite hjärnsläpp helt enkelt! ;-) Hoppas allt annat var bra iaf! Hehe.
Och daaaaamn vad kallt det såg ut att hoppa isvak. Skulle verkligen inte klara av det där. Speciellt inte när det står massa folk bredvid och kollar på! Haha, hemskt...

Nu är jag hungrig! Häjdå ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-03-24 · 18:25:53




  Alex

Om du bara visste hur gott det är, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :-)

2010-03-25 17:01:07 http://alexanderdahl.blogg.se/
  Anonym

hjälp mig vinna, rösta på min bikini här:



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=8JhhgT0Uu4AIQQ5COyXIxcVA#bikiniGallery

2010-03-25 17:26:05



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter