VÅÅÅÅREN ÄR PÅVÄG ♥


Jaaaaaa. Man blir så glad nu när solen äntligen kommer fram och snön börjar smälta bort! ♥

Jag hämtade ut våra skoltröjor igår förresten! Haha, alla hade dom på sig i skolan idag. Lite fult... HEHE.
Men dom blev faktiskt rätt bra till slut! Haha :-) Om ni vill se hur dom ser ut kan ni gå in på alex blogg och kolla! :-)
Jag orkar inte ta något kort på den ;-)

Ooooops. Kom på idag att vi har en bokrecension som ska in på fredag och jag hade ingen bok? Heh... Inte amanda heller (som tur var) så vi gick till biblioteket efter skolan och lånade Anne Franks dagbok på 350 sidor... Haha, önska oss lycka till! ;-) Daaamn...

Nu ska jag nog gå och börja läsa lite. Lär ju behövas... Haha.

PUUUSS ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-03-09 · 23:00:19




  Amanda

Haha, ååh.. Här uppe är våren inte påväg iallafall... Vitt öööööverallt..

2010-03-11 12:56:35 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter