AVATAR



Emil tvingade mig och mamma att kolla på Avatar med han och fille ikväll. Både jag och mamma tyckte att den verkade rätt dålig eftersom att vi inte brukar gilla sånna här overkliga filmer. Men den var faktiskt riktigt bra! Inte alls som jag trodde :}

Jag skulle hängt med till mjälga ikväll egentligen, men var inte särskilt sugen på att åka dit och frysa och bli ännu mer förkyld så jag stannade hemma istället. Nu får jag väl höra på måndag hur kul dom har haft och hur mycket jag har missat ;-) Haha äsch, det får la bli en annan gång när jag är lite piggare!

Ne nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Imorgon ska jag försöka göra lite nytta! Godnatt ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-05-09 · 01:02:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter