HEJ! Jag har fullt upp!

Det händer så mycket roligt nu så jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på att det snart är över! :')

Igår hade vi först triathlon på dagen. Haha jag, malin, amanda och karro kom i mål sist av oss som gjorde utan tid. Men vi chillade och stannade och fika en kvart efter halva vägen och lite sådär... Och det är ju huvudsaken man har roligt! Ellerhur karin? ;-) kaishfihsihgiog....

Sen så var det avslutningsfest för niorna igårkväll. Vi hade faktiskt riktigt kul! Det fanns inte nån som stod still hela kvällen tror jag! Så kul att alla dansar och fular sig, och bryr sig inte ett skit i om det ser bra ut eller inte :D Jag fick iaf min dans med jonas, både bugg och vals! ..Eller vad ska vi kalla det?  ;-) Jäkligt grymma är vi iaf, en sak som är säkert!
Jag blev uppburen i luften av tusen killar också, bara sådär... I min korta klänning, så nu har nog hela klockarskolan sett mina trosor tror jag! ;} Fast äh.. Skeet man väl i!

Idag har vi tränat på elevshow hela dagen igen. Haha, lite mellanmjölk skulle jag säga om den! Men ääääsch, who cares liksom!! ;D

Nu måste jag skynda mig och göra klart ännu en no-uppsats som skulle skickas till lars idag! Det kommer massa fina bilder från gårdagen någon annan dag! :} PUSS OCH KRAM! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-05-28 · 21:01:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter