Underbara Uppsala!

Här är några bilder från uppsala som amanda skickade :-) Sjuuuukt mycket folk vare!









Jag har fortfarande inte hittat USB-sladden så mina bilder får la vänta lite till.......

Blir nog hemma imorgon förresten, som det ser ut... Självklart har jag blivit förkyld, underbart! Täppt i snoken och huvudvärk som in i bomben idag... Men äsch, de vare väl kanske värt! :D

Och en sak till! Nuu är mina gymnasieval klara på riktigt ;-) Det blev SAM på Haga till slut... Kändes lika bra eftersom att jag aldrig nånsin kan bestämma mig för vad jag tycker är kul! Haha... Har hört att det är rätt mycket plugg där vilket är en vääldig nackdel, eftersom att jag inte är världens piggaste när det gäller att plugga... ;-) Men äsch, jag får väl bita ihop och stå ut helt enkelt! Jag har inte bestämt än vilken inriktning jag vill gå, men funderar på räddningstjänst! :}

Hihi, puuuussshejs! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-05-03 · 22:00:20







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter