VÄNTA!!!!!!!! ..var e gary?


Haha ja.. Fan vad jag älskar oss ibland! Vi ska bara hålla på och vara så himla bra!!

Igår gick jag och mallan hem till våran nyhemkomna neger som varit i portugal en vecka! Vi hämtade upp henne och gick till sibylla och köpte glass! mmmhhhmmmmmm! Vi blev kvar där ett tag... Ja, ett bra tag alltså! Man har mycket att prata om när man varit ifrån varandra en hel vecka! :} Det slutade med att vi blev hungriga, köpte kebab och blev kvar en stund till! Hehe he... :-*

Igårkväll när jag kom hem försvann rösten också.. toppen! Jag tänkte egentligen stanna hemma idag men hade inte så mycket annat val än att gå till skolan ändå eftersom att vi hade nationella prov.. No och spanska. Gick väl halvbra på båda delarna tycker jag! Ska nog göra det sista nationella i engelska imorgon också, sen får det vara nog! HEEEEEEEEEEEEEELG

PÖSS, hälsa gary! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-05-06 · 22:32:28




  hannnnna

vadå ibland? :-(

2010-05-08 11:52:23 http://hannaanorman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter