SAW 3D!!!!!!!

..faaast nej :-) Istället för att göra som alla andra och kolla på Saw i 3D tog vi och kollade på paranormal activity igår istället. Jag är nämligen lite seg på filmfronten och hade inte sett den innan. Den var dock inte alls så farlig som jag hade hoppats på. Rätt seg, och konstig. Fast det är väl det skräckfilmer ska vara! Efter filmen gjorde vi ett försök att spela "Anden i glaset". Eller okej, ca 4-5 försök faktiskt ;-) Eftersom det inte ville funka. Kanske inte är så konstigt att det inte funkade iof.. eftersom vi råkade bryta en del emot reglerna.. Haha. Men det var ju helt knäppt. Läs bara det här:

Den här sidan handlar då om Anden i glaset (en enklare version av Ouija). Jag hoppas att ni tar det här på allvar, då jag är 100 % seriös. Det viktigaste på den här sidan är att ni läser REGLERNA för Anden i glaset, annars kan ni lika gärna börja ta farväl från era vänner nu med detsamma. Anden i glaset är en MYCKET riskfylld sak att göra. Man kan inte kalla det Lek, som det oftast ses av sådana som inte är seriösa, alltså de som kommer få men för livet, otur i åratal, hamna i märkliga bilolyckor o.s.v. Listan kan göras lång på vad som kan hända om du börjar reta anden, flamsar bort det hela, blir beroende av Anden i Glaset, frågar när du ska dö m.m. Jag kan väl inte kalla mig erfaren, men jag har gjort detta flera gånger, och de flesta gångerna har jag fått kontakt med någon från Andra sidan. Vissa säger att det bara är andar på lägre plan (i regel onda andar) som utnyttjar kontakten med människor i Anden i glaset. Men likaväl som det finns förvirrade andar, finns det goda andar som vill ha kontakt med dig. Det finns andar som bara åker runt på papperet, och bildar märkliga ord, det finns andar som har i avsikt att lura dig, att tvinga dig till att göra saker du inte vill, det finns goda andar som svarar rätt på dina frågor, vem vet? En dag kanske du får kontakt med din döda gammelfarmor. Men jag varnar dig också; Anden i glaset är ingen lek, du kan bli både beroende, så att du slutar att ta beslut på egen hand, och få psykiska men för livet. Men gör du allt rätt, kommer du troligtvis att få kontakt med någon ande som kommer ge dig svar som stämmer, och ett både spännande och fantastiskt minne för livet.

Man måste alltså vara tokseriös och verkligen tro på det här om det ska funka, vilket vi då inte lyckades med ;-) Men det har faktiskt funkat förut! Har jag för mig. När vi gick i.. femman kanske? Så visst fan ska vi lyckas igen nån gång! ;-)


Hahaaa. Våran spelplan var kanske inte den vackraste heller ;-) Snygg tejp iaf!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-02 · 12:54:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter