Sunday, bloody Sunday

Haalloj. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kikat lite på idol. Jay och Linneas låt var klart bäst ikväll, älskar den. Annars har jag bara sovit lite och hängt på facebook! Höhö. Händelserik skoldag idag måste jag säga. Engelskan var helt sjuk. Vår lärare gick därifrån med tårar i ögonen.. Då är det illa! Haha, stackars :(
Jag har fortfarande inte färgat håret.. Haha. Så jag funderar på att åka till avesta och göra det imorgon, kanske sno amandas garderob också eftersom hon åker till Thailand snart! ;-) Hehe.. Sen ska jag och malin busa lite. Vi vet inte hur när och vart, men det visar sig! Nu ska jag fortsätta att njuta av helgen och gosa ner mig här med Moffa! ♥ PUSSIGULL




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-12 · 23:28:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter