Nyvaken


Heeeyy.. Fy vad trött jag är. Har sovit på soffan ända sen jag kom hem från skolan. Uuutsliten efter förra veckans bravader kanske.. ;-) Haha, mycket händelserik, minst sagt.. Men nu ska vi inte prata mer om det! :-)
Jag hoppas förövrigt att den här veckan går fort. Provlös vecka iaf, det är skönt! Amanda och molle kommer kanske hit nångång i veckan och hälsar på oss! Dom har varit uppe i fjällen igen, i två månader ganska exakt tror jag? Så nu får dom allt ta och masa sig hit så vi får pussa lite på dom! ;')

Såhär kul liv har jag. Nu ska jag äta nånting och sen försöka somna om igen.. Puss i pannan! ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-10-11 · 20:51:41




  Amanda

Den är på GGGGGGGGG! Behöver en snygg profilbild bara! Maila mig en på stört.. :)

2010-10-13 17:35:48 http://ohstlin.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter