JAG SAKNAR ELEVSHOWEN OCH KLOCKARSKOLAN


Nu börjar jag undra vafan jag gnällde över när jag gick på klockarskolan. Visst, det va mycket plugg där på slutet, men allt var så mycket roligare! Det här är så tråååkigt så jag vill bara hoppa av. Jag har misskött mig med tider nu på slutet, så nu måste jag skärpa mig innan jag får indraget studiebidrag. Obra!
Idag fick jag träffa hanna en snabbis som var hemma från götet över dan! Får ett sånt där härligt pirr i magen nu för tiden när jag ser henne, man blir så himla glad! :D hihi ♥

Som ni kanske märkt så är jag ingen hejare på att blogga! Men min blogg är så ful och tråkig ändå, så jag hoppar in lite ibland när jag känner för't helt enkelt!

Vi höres dudes! PUSS



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-09-28 · 00:07:51




  hanna

hihihi puss julli <3

2010-09-28 19:22:45 http://hannaanorman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter