KLART BÄSTA ORIENTERARNA!


Eftersom att jag försov mig i måndags (för ovanlighetens skull) och missade orienteringsdagen så fick jag och sandra vara med karro och soltorgarN och göra det idag istället. Tur var väl det! För med deras hjälp hann vi med hela 18/20 kontroller på bara två timmar! Tät skog, hundra myrer, uppförsbackar och jaaa vi är bara så himla bra! Halkade dock på en sten mitt i springandet så lite öm i stjärten är man ju! ;-) he he. Vi belönade oss iaf med en pirre hemma hos alex efteråt! Mmmmmm... ♥

Nee nu ska jag stänga av datorn och plugga som ett as! Historia, naturkunskap, spanska och matte ska vara gjort ikväll! En jävla massa matte, eftersom jag ligger långt bak i boken och har prov imorgon! KuulT



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-09-30 · 19:45:46







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter