Björn Rosenström

Halloj!
I lördags hade vi Björn Rosenström i dalen. Vi hade tur med vädret och det kom skapligt med folk. Jag och Malin fick stå i partybaren!! Haha, ljudet var så jäkla högt inne i dansroutundan så man hörde inte ett ord av vad någon sa. Men jag var nöjd ändå, hamburgeriet är ingen favorit! ;')
Nu har jag åkt på en jäkla förkylning som aldrig tycks försvinna... Lagom till skolstarten! Haha usch, mår alltid lika dåligt dagarna innan skolstart.. Blir skoltrött av bara tanken. Har funderat lite på att byta skola faktiskt, men det är ingenting som är bestämt. Jag börjar några dagar på Haga så får jag se sen hur det blir. Men jag är bra sugen!
Nej, nu ska jag klunka sju koppar té och göra slut på nässprayen. PUSS&KRAM ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2011-08-22 · 13:17:20




  Stina

Jag lovade ju faktiskt att jag skulle kommentera!

Va söta ni var. Hoppas ni har det kanon i LA.

Kram

2011-10-11 11:35:05
  Julia

Haha ja det gjorde du ju! Vi hade det jättebra i LA. Jag längtar redan tillbaka!

Kram

2011-10-16 22:17:36 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter