Uppsala

image description
Är hos mormor i Alunda och hälsar på. Igår hade vi lite julklappsbyten och spelade spel och åt massa julmat och godis igen. Så nu rullar jag fram! Haha.. Var in till Uppsala idag och kollade efter en nyårsklänning men icke... Så nu ger jag upp det där och lånar något av Amanda istället! Vart jag tar vägen på lördag har jag inte bestämt än. Antingen blir det lite festande i Borlänge eller så åker jag till Uppsala och firar Amanda. Borlänge känns så tråkigt efter förra året.. Men äsch, vi får se! Nu ska vi se på film och dricka smootie!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-12-27 · 20:27:32




  linnea

sv: haha, jaha, oj. jag såg dig inte! var så jävla mycket folk så var väl helt stirrig, haha :D

2011-12-27 23:53:44 http://linneafl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter