Hotta brudar

Heyhey!

 

Vilket satans snöoväder det ska vara då! Känns som att våren är väldigt långt borta nu... Ledsen jag blir.

NO provet idag gick ju inte så bra nej. Hann inte plugga igår. Eller okej, jag somnade ifrån det rättare sagt.. Så jag satt och stresspluggade i skolan innan lektionen, haha. Geografin igår gick också åt fanders. Inte alls bra. Om man ändå vore lite smartare... Aja, det är skönt att ha det gjort iallafall! Och ännu skönare att helgen snart är här ♥

Ikväll är det Hagafest, men det är inget jag orkar med. Den här veckan har varit alldeles för jobbig. Gälenskaper hinner vi med senare!

 

Haha, hittade på en bild från första Hagafesten tror jag det var? Som jag råffade åt mig av Alex förut! Schnyyyygga, riktigt!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-10 · 20:49:52







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter