fett chill brorsan

Heyheyheey.. Tänka sig att jag kom med bussen imorse! Fast haha.. Jag var bara med halva idrotten. Vi var först i B-hallen, sen skulle vi tydligen byta till A-hallen efter halva lektionen men det fattade inte jag så jag undrade vart alla tog vägen. Kollade in i omklädningsrummet - tomt. Gick upp och kollade, ringde Emily och Sofia, fick inget svar. Sen gav jag upp och tänkte att dom andra säkert var i nåt annat omklädningsrum, så jag gick och böt om själv.. Precis när jag är klar kommer Sherin in i rummet med idrottskläderna på och säger att lektionen inte är slut! Hahaha hur dum får man va... Pinsamt! Haha aja, efter skolan gick jag med Karolin till kupolen en sväng och köpte träningsskor. Nu är jag helt slut, som vanligt. Ska ta och skriva ett svenskareferat snart, och plugga lite spanska innan jag blir för trött. Hörs dudes!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-01-24 · 20:38:01







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter