Sommaren när den är som bäst

Hallå! Nu är det över en vecka sen jag skrev någonting här sist, men jag har hunnit med massor sen dess! Peace and Love var ju helt perfekt. Kings of Leon, Petter, Veronica Maggio, Daniel-Adams Ray, Timbuktu och Håkan var de jag hann se. Men jag är så nöjd så! Petter och Håkan delar en klar förstaplats! ♥
Nu har jag kommit tillbaka till verkligheten igen och ska jobba massor i juli och augusti. Det kommer kännas bra i plånboken till hösten! På bilderna ovan ser ni en nöjd tjej som blev bjuden på plankstek av papsen i Torsång på sin lediga dag. Sjuuukt gott! Nej nu ska jag göra något vettigt innan klockan blir för mycket. Jobb 16-01! Puss&Kram



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-07-08 · 13:06:58







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter