Lalala

Tjohoo. Vilken fart det är på den här bloggen! Haha. Har inte haft ork till att ens sitta vid datorn under förra veckan. Jag är en sån lat och tråkig person just nu. Har suttit inne den större delen av lovet. Men jag njuter! På valborg åkte vi som sagt till Uppsala och hade det minst lika trevligt som förra året. Kvällen spenderades till mestadels i Malins lägenhet eftersom att det inte fanns nånstans att ta vägen. Lite senare åkte vi ut till Torsång en snabbis och kikade till, sen vidare till Mellsta. Men mja, det var inte mycket att hänga i julgranen måste jag säga! Bara kallt och besvärligt. Meeen äsch. Nu ska jag se klart Big Brother. Oväntat! Haha. Är fortfarande irriterad över förra veckans utröstning.. In med Roddan igen!

 




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-05-02 · 22:48:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter