11-11-11

Hellooo.. Testar Blogg.se-appen med min nya iPhone 4s! Det är SÅ skönt att slippa min gamla samsung.. Jag kom inte upp ur sängen imorse så jag stannade hemma idag. Fick inte mycket sömn inatt.. Jag och Moffa somnade som vanligt framför tven, sen vaknar jag av att hon börjar sprattla och drömma och sen flyger hon upp och river mig i ansiktet! Haha både hon och jag blev livrädda. Jag sprang till toaletten och hämtade papper och vågade inte kolla hur mycket det blödde. Trodde jag skulle svimma och ringde Amanda eftersom jag var själv hemma. Men sen lugnade jag ner mig och insåg att det faktiskt inte var så farligt! Haha........ Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta bussen till Malin och ha en chips/idolkväll! Puss och Kram

 

♥♥♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-11-11 · 16:47:15







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter