Här var det bilder!

Oj. Nu har jag inte varit hemma på länge så jag har inte hunnit sitta vid datorn :) Förutom idag då... Fast jag har sovit så gott som hela dagen. Ganska tråkigt att sova bort en hel dag faktiskt.. Men jag jobbade ju igår kväll/natt och somnade inte förns vid 5 nångång imorse, så jag kanske behövde sova idag :) Och man är ju inte sådär jätte sugen på att gå utanför dörren med tanke på vädret. Regn regn regn hela tiden. Det slutar aldrig regna! Vi får hoppas att solen kommer tillbaka till helgen iaf på midsommar!

Som sagt så blev tisdagen en lyckad dag :) Vi gjorde inte så mycket, bara gick runt överallt^^ Meeen vad annars i den här staden? ;') Skönt att regnet höll sig borta och solen kikade fram :) Det var faktiskt ganska skönt ute hela dagen. Bara på kvällen det blev snorkallt. Jag hade ingen känsel i händerna och fötterna när jag kom hem^^ Men vad gör det! :)

Det var ganska fint väder i måndags också, när vi var nere vid sjön med klassen. Vi gjorde inte så mycket då heller. Blev bjudna på lite fika av grete och birgitta, sen spelade vi lite minigolf, som hade kunnat gått bättre^^ ...Jag och erika kom på delad sista plats! Haha :)
När vi hade slutat gick jag och hanna hem och gjorde en pannkakstårta! Mumsig! ..Fast man mådde ganska illa efter en sådär.. tre tuggor! Hehe :)
Sen åkte jag iväg till avesta och solade och hämtade amandas kamera så jag hade nåt att ta kort med till skolavslutningen :)
Sen tillbaka till säter, och direkt till kyrkan där jag kollade på kungsgårdsskolans avslutning. Sen gick jag med emma, jessica, alexander, andreas och ida till dalarasten och åt innan jag gick hem :)

Måndag:

 
jessica.                                                                                         erika & lisa.

 
karro.                                                                                             alex och handen....

 
jonas & erik.                                                                                 sebastian.

 
samuel & daniel.                                                                       våra mentorer birgitta & grete^^

 
rikard.                                                                                           adam.


Pannkakstårta á la hanna & julia!


"SOMMARLOOOV!"

 
Dalarasten!


Tisdag:

 
karro, amanda & emma.                                                          sandra & alex.

 
petra & hanna.

 
rebecka & malin.                                                                        ida & felicia.

 
tilli & hanni.


mathilda! <3


                                                                               Klassen!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-06-14 · 23:49:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter