Det handlar om att ta vara på tiden, leva livet och vara ung medans man kan


Gud vad jag har det bra egentligen. Världens bästa vänner som alltid ställer upp för en!
Kunde inte haft det bättre faktiskt :-)
Sista året med er nu. Sen skiljs alla åt :-( Herregud, vart tar tiden vägen? ♥

Dom här gymnasievalen snurrar fortfarande i mitt huvud. Men nu börjar det kännas som att det blir media ändå, tror det blir rätt bra faktiskt :-)
Men jag ska ändå åka och kika på Hushagen imorgon, på bygg. Kan ju faktiskt hända att jag ångrar mig igen sen, så det är väl lika bra att söka dit också så kan jag bestämma mig sen :-) Ska åka och kolla media programmen på Haga i borlänge och NTI i falun så småningom också :-)
Sen får jag ju inte glömma att hanna försöker få mig ifrån dalarna och flytta till uppsala eller åkersberga? Visst är man sugen, men det känns som att jag stannar i dalarna tills jag tagit studenten innan jag flyttar vidare.. Mja, vi får se helt enkelt! :-)
Gud vad jag tjatar om dom här gymnasierna hela tiden. Ska sluta nu, haha! :-) Men herregud, det är ju så krångligt allting!

Nej, nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Bussen går 07.27. Oj, det här blir kämpigt...
Godnatt! :*



Kommentera inlägget här
Allmänt 3 kommentar(er)
2010-01-21 · 23:11:31




  malin

dalarna, media och mig - kan inte bli bättre! ;-) det enda som fattas är ju bara den där lägenheten i falun, men du den kommer nån gång under dom tre åren tycker jag :-*

2010-01-22 14:25:08
  Alex

JAHA OCH VADFAN ÄR INTE JAG MED PÅ BILDEN FÖR :(

2010-01-22 21:17:31 http://alexanderdahl.blogg.se/
  Alex

Men det är ju så kass kamera, man kan ju inte ens filma x)

2010-01-23 14:50:33 http://alexanderdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter