Söndag 15 april

Sista dagen på lovet. Dagarna har sprungit förbi, såklart, men det var skönt så länge det varade! Jag har mest slappat men också hunnit med lite grillning med tjejerna, bio (American Pie) och klassfest! Eller ja, det var klassfest till en början, sen bjöd vi dit några fler. Vi dansade och härjade till halv sju på morgonen! Haha.. Igår tröck vi i oss världens godaste kebabpizza och sen åkte jag hem och la mig. Heeelt slut!

När jag kom hem fick jag höra att min kanin dog i fredags... Stackars liten :( Moltas kommer bli så ledsen när han kommer hit nästa gång. Han älskade kaninen. Blev helt till sig och skuttade runt kring buren när man gav han mat och ville pussa på han. Men han har det nog bättre nu när han slipper sitta i den där buren helt ensam. R.I.P vännen ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2012-04-15 · 19:31:01




  Hemlig

Bra med lite uppdatering ;)

Vila i frid kaninen!

2012-04-15 22:58:10



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter