Torsdag 5 juli

Haaallå i stugan!
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Har varken haft tid eller lust att blogga.
Jag har inte haft så mycket roligt att skriva om heller eftersom att jag har jobbat mycket.
 
Peace and love veckan var helt underbar trots att vi har haft ganska dåligt väder. Jag och tjejerna bodde i Borlänge hela veckan hos Malin, precis som förra året. Förfestade hos Alex nästan varje dag, hängde på campingen och på festivalområdet såklart! Laleh var sååå jäkla bra. Så liten och söt ♥ På Rihanna dansade vi tills svetten rann! Det har varit mycket skriverier om att hon var en besvikelse och att hon sjöng falskt, playback och att hon var nerdrogad och jag vet inte allt.. Det verkar bara vara jag och mina vänner som inte la märke till detta? Visst har hon nog gjort bättre framträdanden, men hon var absolut inte så värdelös som folk skriver. Hon sjöng några låtar playback och andra inte. Vi fick höra dom bästa låtarna och konserten avslutades med fyrverkerier. Jag tycker det är helt otroligt att hon ens dök upp! En av världens kändaste sångerska kommer till lilla Borlänge? Jag tycker det är stort! Förstår inte hur folk orkar gnälla.
Vad jag ville komma fram till var iallafall att jag hade en grym vecka med världens bästa vänner! ♥♥♥ YOU ARE AWESOME.
 
På tisdag fyller jag 18 år! Jobbar dock hela dagen men jag ska se till att fira ikapp senare! Jag och Sandra funderar på att dra ihop en liten 18års-fest i slutet av juli. Det skulle ju inte sitta helt fel! ♥ Sen får vi ju inte glömma att det faktiskt är min tur att gå på krogen nu! Herregud vad jag börjar bli gammal..
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2012-07-05 · 20:06:49




  SANDRA

Min fiiiina! <3

Svar: <3<3<3<3<3
julietto.blogg.se

2012-07-08 00:16:25 http://sandraebacklund.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter