Monday..

Sista veckan innan lovet, sköööönt! Jag har så himla mycket jag måste jobba ikapp med nu innan veckan är slut men jag orkar verkligen inte. Massa so, svenska, matte, hk o.s.v.
Jag gjorde idrotts provet idag. Det gick väl sådär.. Hade inte läst på så mycket. Men jag borde väl få ett g iallafall.
Usch, nu vill man inte vara i skolan längre. Man vill bara vara ute i solen! Man måste ju passa på nu innan den försvinner ;')

Just nu sitter jag här framför dotan och pratar lite med felicia och ida. Båda två ska skaffa en blogg nu! Brabra :) Ida har precis gjort sin - idarebeca.blogg.se, och felicia skulle göra sin en annan dag tydligen :)

Nu ska jag äta lite mannagrynsgröt :) Sen börja med läxorna..



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-04-06 · 20:15:22




  MONDIE

Hahah, jaa men jag vet, förlåt ;) Du får tbx den i veckan ^^, Du får väl komma hit & sno lite av mig då?! ;)

2009-04-07 17:45:12 http://ohstlin.blogg.se/
  MONDIE

Haha, jaa men dom då ;)

2009-04-07 17:51:20 http://ohstlin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter