Trevlans :)

Jag trodde ju inte att det skulle bli någonting igår eftersom att dom inte visste vart dom skulle vara. Men vid klockan sju frågade hanna om jag skulle komma ner dit och jag fattade ju ingenting :) men dom skulle tydligen grilla hemma hos henne. Så jag käkade lite snabbt här hemma istället eftersom att jag inte hade nåt att grilla, sen kom rikard och alex hit med sina tyskar ALLDELES FÖR TIDIGT! ;) Så jag lät dom vänta på bron tills jag var klar :) Sen gick vi ner till hanna och dom andra började grilla så jag, rikard och alex spelade kubb med deras tyskar. Sen visste vi inte vad vi skulle göra eftersom att deras tyskar är såå tråkiga och säger aldrig nånting och bara står där och kollar. Sen sa daniel, rikards tysk, att han var hungrig, så dom gick hem. Sen var alex och silvio kvar. Silvio såg allmänt ledsen ut och bad alex ringa efter skjuts så han fick åka hem. Kanonkul! Så då försvann dom också innan kvällen ens hade börjat. ^^
Senare hoppade vi lite studsmatta och spelade volleyboll och kubb. Sen sjöng vissa singstar och lite sådär.
Sen stannade jag hos hanna och sov kvar där. Vi vaknade vid tolv och sen kollade vi på robinson reprisen innan jag gick hem :)
Nu sitter jag här och försöker plugga lite på provet tills imorgon. Och min förkylning börjar redan kännas bättre. Skönt!

Nu ska jag fortsätta plugga, tjao!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-05-10 · 16:09:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter