Day two...

Hej igen! :-) Jahapp, idag har vi varit med tyskarna i skolan. Rätt trokigt.... Höll po och somna där ett tag... Man fattade ju inte ett piss av vad dom pratade om... ;') Och skolan var rätt äcklig moste jag säga.. ^^ och dom har massa konstiga regler!;')

*Man for inte go utanför klassrummet om inte absolut är jättekissnödig och moste go po toaletten.
*Man moste vara ute po rasterna.
*Man for absolut inte tugga tuggummi eller ha mobilen poslagen po hela dagen. Om en lärare ser att man har det kan dom ta den av en och sen moste föräldrarna komma och hämta den senare.
*Man for inte go med häng. Om man har blivit tillsagd om det mer än tvo gonger blir det hemringning.
*Tjejerna for inte go för lättklädda och "visa för mycket" Man for till exempel inte ha shorts som är kortare än till knäna...

Aa, det där var dom jag kommer ihog. Haha, rätt glad över vora regler nu faktiskt... ;-)
Aja, nog om det. 
Efter skolan gick vi ner po stan och smoshoppade lite ;-) Sen tog vi bussen hem och ot mat. Bratwurst! Haha... Jag var inte so hungrig men jag ot ändo... Och när jag var klar sa mamman "ät mer" jag ba "nej tack, jag är mätt" hon ba "snälla julia, ät mer!" Jag ba "eh okej.. jag tar lite till do.." hahaha. Och sen när vi hade ätit klart och jag sa tack för maten sa hon "mmhmmm... men du ot inte mycket... men, det är okej..." Haha, vafan?
Aja, sen kollade vi po en film och spelade UNO (y) Och nu sitter jag här igen.. ;-) Ska go upp och lägga mig nu tror jag. Hör nog av mig imorgon igen :-)

BYE!



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2009-10-26 · 22:34:59




  Pappa Thomas

Hej på dig vår lilla tårtsmula!



Var inte Bratwursten god? Vad fick ni till den?



Lite mer av deras skolregler skulle nog behövas här hemma också!!



Skönt att du verkar trivas och hoppas att allt fortsätter att vara bra och att ni får göra en MASSA roliga intressanta saker.

Du fotar väl mycket så vi får se när du kommer hem?



Glöm inte att fota alla i familjen och deras hus, det vore skoj att se.



Puss & Kram/ Mamma & Pappa.

2009-10-27 11:47:20 http://www.saterdalen.se
  Pappa Thomas

2009-10-27 11:48:08 http://www.saterdalen.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter