It's all about love.



Allas våran Moltas <3


Hallå i mörkret!

Visst är han söt, den lille tussen...? ;')
Idag har jag varit i borlänge med amanda och karro och sökt praoplats. Liiiiite sent ute var vi, så det var ju fullt överallt..... Men till sist fick jag en plats på önskehuset i stan. Det duger fint! :-) Dom skulle börja plocka fram jul-sakerna under veckorna jag är där så jag skulle vara förberedd på att det kommer finnas mycket att göra.... Men det är väl bara bra, då slipper tiden gå så sakta :-) Tur att malin ringholm också ska ha sin prao i borlänge så jag har nån att åka buss och äta med om dagarna ;') American Take Away är iaf inbokat en dag! Taco-pirren! MUMS! Om ni inte har smakat den förut så är det ett måste! ;') Jag har ätit den en gång förut, i somras med malin och tillan. Hur gott som helst! Hihi... Wellwell.... nu ska jag försöka sova. Äntligen fredag imorgon. Sen hoppas vi på att helgen varar i en evighet :* POSSEN!




Kommentera inlägget här
Allmänt 4 kommentar(er)
2009-10-02 · 00:16:52




  frillan :*

åååh herregud va söt vovve! :O

2009-10-02 20:18:31
  JL Aka kingen

Ååååååhh vad gullig. T

2009-10-02 21:41:38 http://kingenochkungen.blogg.se/
  TILLLLLLLLAN

söööööööööööt vovven! :-)

haha pizzan juuuuuulia!

2009-10-03 17:15:34
  julia

PIRREN! :-D

2009-10-03 21:50:00 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter