Full fart på klockar.

Jag vet, klockan är mycket. Väldigt mycket..... Men måste bara slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig! ;')

Kvällen har bestått av läxor, läxor och läxor. Det är ju sista dagen imorgon innan vi går på prao så allt måste ju in..
Men iaf! Nu har jag inte skrivit sen i torsdags, vilket är en hel vecka sen... Men jag kan ju börja med att berätta att gårdagens spanska lektion var minst sagt livad! Haha, OJOJOJ.... Dom där F-arna ska alltid hitta på massa dumheter ;') Jesper och hanna sprang runt med nån blå penna och drog streck i allas ansikten. Klart lyckas dom dra ett STORT STRECK I MTT ANSIKTE så jag var tvungen att dra till med mitt argaste beteende :-) (fråga hanna, hon vet det där!) Aja, som alla nog redan förstog så gick det inte så bra att ge igen på dom. Jag försökte hela lektionen, men lyckades inte förns vi fick rast och vi snodde med oss alla stackars inés white-board pennor och sprang runt och målade i allas ansikten. Haha, ja... Det gick nog lite överstyr där ett tag... ;-) Men VILKEN VILD DAG! Haha, jag älskar våran spanska-grupp. Och jag vet att inés gör det också! :-)

Nog om gårdagen! Idag hade vi temadag. På förmiddagen hade jag foto-grupp och på eftermiddagen göra-smycken. För det första så hade jag ingen kamera med mig imorse, men det gick super ändå. Jag, malin och jonna delade på en kamera. Vi skulle ta kort på två motsatser, och sen skriva ut bilderna och sätta upp dom på skolan, vilket var väldigt roligt. ...Fan vad roligt det var! :-D Haha... Våra teman blev: KÄRLEK vs HATSMALL HANDS vs BIG HAND & HAPPYFACE vs SADFACE. På den sista hade jag modellerna jonas lindgren, känd för sitt klockrena happyface och hanna norman, där känd för sitt berömda sadface till hjälp. Kunde vi fått bättre personer till temat eller???? :-D SNYGGT BLEV DET! Ojojoj... Jag får väl be jonna skicka bilderna till mig sen så får ni se resultaten! ;-)
Sen hade jag iaf "göra smycken" och då var jag så trött så jag knappt kunde stå upp, men det gick över ganska snabbt när vi kommit igång. Det var roligare än jag trodde det med! Så ja, jag är nöjd med dagen helt enkelt! :-)
Tema-dagarna fortsätter imorgon. Dans står på schemat. Blir nog fint :-)
Nej, nu är det verkligen tack och godnatt! Puuuuuss i pannan!



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-10-09 · 01:41:23







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter