Happy days.

Dagen började med att jag struntade i dansen och pluggade istället eftersom jag inte blev klar med hk-läxan igår. Men jag gick ner senare efter lunchen och gick runt och kollade vad alla har gjort under dom här dagarna. Haha, jag har märkt att alla andra har skrivit kulturdagar och jag skrev temadagar. HEHE, oj... Äh, ni fattar! ;')
Sen fick vi iaf se vad lärarna hade kokat ihop under dagen. Ett eget litet dansband! Haha... "Vi måste ringa carina" Lars sund på bas, conny på trummor, mattias, anna och marie-louise på synth, peo på elgitarr och GUNNAR framför mikrofonen. VILKET GÄNG! Alla ungar var samlade i lilla cafeterian så det vart ju lite småtrångt... Så jag ställde mig bredvid alex på bordet och kollade! :-) Jag filmade inte, eftersom jag har världens dåligaste mobilkamera, men alleballe fick med det! Det kommer nog upp på hans blogg så småningom, så gå in och kika! alexanderdahl.blogg.se

Nu sitter jag och kikar på idol. DARIN! hahahaha. Min gamla barndoms-kärlek ;') Haha, gillar han inte alls längre. Han ser så.... otrevlig och divig ut? Sötare som 16-åring med tandställning och i målbrottet! HEHE....

WELL... Jag hade hoppats på att få hitta på nåt kul med lite folk ikväll, men jäklar vad dött det är! Nu är det liksom många man inte kommer träffa på... 3-5 veckor! Med prao och tyskland och allt....  AJA, det är rätt skönt att sitta här hemma framför tv:en också ;') Vem åker hem ikväll då? Hmmm... ingen aning.. Rabih kanske? Äsch, alla är ju duktiga :-)

Justja! Igår stelleriserade (?) vi Moffa och Tyke! Så nu har dom stygn i magen båda två stackarna.. :') Och moffa hade 4 ungar i magen!!!! :'( Men dom var så små så dom hade inte ens blivit foster än som tur var... Men Moffa, 4 ungar????? Hon har alltid fått en unge varje gång. Och så hade hon 4 nu... STUMPAN! <3
Nuuuuuu ska jag vara tyst! :-)
Hoppas ni alla får en riktigt mysig fredagskväll! Medans andra sitter här ensamma och trycker.... ;-)

PUUUUUUUUSSSSSS!



Kommentera inlägget här
Allmänt 3 kommentar(er)
2009-10-09 · 20:37:10




  kingenochkungen

Fyyyy fan vilket drag de är på din blogg! helt sjukt, va ligger läsarna på 1000000000000000000? :O

2009-10-12 14:27:01 http://kingenochkungen.blogg.se/
  Kingen

Kul att simon kommenterar iallafall. Och ja gör ju det nu med :o



julia + pubertalapojkar med tandställning = hell yeah!

2009-10-12 18:45:39 http://kingenochkungen.blogg.se/
  JULIA

Sv; mmmmhmmmmmm ellerhur jonas, han vågade inte erkänna att det var han som skrev det så han skrev ditt "namn" också... ;-) DARIN JONAS, DARIN! vilken kille <3 Han var mitt allt i drygt 2 år. Helt otroligt... Jag hade ca 13 affischer på alla väggar i rummet med han på... Och den största hade jag på väggen ovanför sängen såklart, så jag kunde kolla på honom varje kväll innan jag somnade... OJOJOJ, vilka tider! Synd som fan att han har blivit så bögig och ful nu annars hade jag varit STILL IN LÖÖÖVE! Eller.... nej, jag överdrev lite där faktiskt... Men han var söt, det måste du väl hålla med om? ;')

Och förresten så har jag kommit över han nu... Måste faktiskt passa på att erkänna att det är du som är på den där stora affischen ovanför sängen nu... Gulligt va? :-) Oj, det här blev långt...



...och du simon? FETASTE BLÖTKYSSEN DÄR BAK! :-)

2009-10-12 22:25:30 http://julietto.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter