TYSKLAND HELA VECKAN

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering ;') Men internet har varit så jäkla segt så jag har inte orkat.
Men nu är iaf praoen slut. Jag fick presenter av dom sista dagen. GULLIGT! Jag råkade ha ner en porslins ängel i golvet så den gick sönder en dag! ;o hahaha pinsamt! Men dom brydde sig knappt som tur var... ;-) HEHE.

Imorgon åker vi! Bussen går klockan åtta från skolan till skavsta, sen tar vi flyget därifrån :-) Gud vad jag har krånglat med min packning ikväll... När jag äntligen hade packat klart så vägde jag väskan, 15 kg. Det var maxvikten och man skulle försöka ha lite mindre än det så jag var tvungen att plocka ur lite saker. Nu väger den 13 och det får duga! :-)
Hihi, nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Har sovit på soffan tills nu. Ovanligt va? mmhmmmm.... ;')
Så nu är det engelska språket som gäller hela veckan då. Kul och se hur det kommer gå.. ;-) Nej usch, nu börjar jag bli nervös.
Ha det så bra här hemma nu, så hörs vi när jag kommer hem igen! :-)
Ska försöka ta massa bilder som troligtvis kommer upp här sen! :-)

Nu ska jag gå och pussa på kattungen! Han flyttar nästa vecka så han är inte kvar när jag kommer hem :'(   BUS KILLEN <3

NATTINATTI OCH HEJDÅ PÅ ETT TAG! :*



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-10-25 · 02:54:08







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter