Snabb besök i Hälsingland.

HOJ! I helgen har vi varit i Järvsö hos mormor och morbror och hälsat på. En natt bara, så vi åkte hem igår igen. En himla massa mil är det dit så det har blivit många timmars bil-åkning. Tur att amanda hade med sig datorn så man hade nåt att göra på vägen ;') Och kameran. KLART HON HADE MED SIG KAMERAN. Annars hade det varit nåt stort fel.... HEH :-) När ska jag få min kamera då? och min dator? och min nokia n97? Här ska sparas pengar. Kommer det gå tror ni...? Nä... det tror inte jag heller... :-)




Haha... mamma säger jämt att jag och amanda "putar med läpparna" på alla kort vi tar...
Fattar ni vad hon menar med det....?

Nu väntar so-boken! Prov på USA imorgon... Ett G räcker fint för mig, så jag tänker bara läsa på den delen :-) So är liksom inte riktigt min grej ;-)
Den här veckan bjuder skolan på frulle också, så jag ska försöka ta mig ner till klockan åtta imorgon! ;') Hm... skolan bjuder på frukost...? Inget man trodde skulle hända på klockar.. ;-) MEN DÄR SER MAN!

Aja, tack och adjö. puss på rumpan!






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-09-21 · 20:56:32







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter