Bamsigos! ♥


HEJHEJHEJHEJHEJ vad trött jag är idag. och grinig. Hanna har rätt, jag sover nog för lite.
Nu är det "film maraton" i skolan, så vi har varit på folkan hela dagen och kollat på film. Bröllopsfotografen och Avatar. Kul att man redan hade sett båda, och att jag och jonas var tvungna att sitta längst fram, längst ut hela första filmen så hela duken blev sne och för nära och allt blev bara så jobbigt. Fast äsch, jonas dåliga humor gjorde att till och med jag skrattade åt filmen, fast den egentligen är så ful och dålig :-) Aja, blir nog bättre imorn! :-)

Förövrigt så har jag en konversation med halva klassen om hur vi ska lösa allt med vagn och grejer tills på torsdag. Vi har klurat ihop världens finaste dikt till gittan och grete också :D Hähä, dom kommer bli så glaada ;') Helvetes jävla skit, tänk att det bara är TRE dagar kvar tills vi slutar, och sen är det byebye klockarskolan föralltid.. Efter sommaren börjar alla på olika ställen och det finns inget 9A längre :'c Ååh, får fetaste tåren i ögat bara jag tänker på det.. ♥



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-06-07 · 22:36:59







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter