Tur att det snart är lov!

Ååh. Jag hatar hatar hatar att gå upp på morgonen, och då skojar jag inte nånstans! Det har nog dom flesta redan fattat, men ändå.. ;-) Haha, fan... Kommer försent heeela tiden, varje morgon. Det börjar med att jag bestämmer mig för att "idag ska jag gå i tid!" Sen blir klockan mer och mer och jag är fortfarande inte klar, så då springer jag iväg i sista sekunden ändå.. Idag hade jag bara tur att jag hann i tid. Halvsprang hela vägen, nerför pulkabacken (går snabbare än att ta gångvägen) hehe... Möter alltid massa ungar som kommer springandes från PG. Sen kommer man till dom där otroligt irriterande ankjävlarna (förlåt) som hånskrattar åt en när man går förbi, sen när man äntligen är framme och har satt sig ner får jag ALLTID ont i vaden? Känns typ som ett litet sendrag eller nåt. Haha. Jaaa, det är väldigt drygt iaf och då börjar dagen alltid med att jag är irriterad :-) Så jaaa, det ska bli såååååå skööönt med lov nu! Fan vad jag ska sova ut på morgnarna! Mmmhhhhhmmmmmmmmmmmm...♥ Hejdå :-)




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-03-31 · 21:27:54







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter