Vår-mys!

Ikväll har vi tagit fram grillen och ätit massa gott i solen. Looovely ♥
Igår åkte jag till Borlänge där en otroligt nöjd Malin visade upp sin nya lägenhet! Hihi. Sen våldgästade vi lite folk, familjen Dahl bland annat. Trodde väl att donken-alex skulle bjuda på cheese men neeejdå, han hade väl gått och lagt sig! Han vart dock inte så glad när vi väckte han som vi hade hoppats... hehe! Nee nu ska jag försöka döda min förkylning med nässpray sen tar jag nog med mig hanna till amanda och kikar feeelm. Heeerrå & Gla' Påsk!





Världens goaste djuur..





Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-04-23 · 20:27:22




  Pappa Thomas

Det var en VÄLDIGT god Påskaftons middag som Mamma Yvonne och Julia hade tillagat.

2011-05-02 16:05:31 http://www.saterdalen.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter