Onsdag 22 augusti

Jag fick inte sova så tidigt i måndags ändå. Vid nio åkte jag och Hanna till Borlänge och kollade på Snabba Cash! Blev dock en aning besviken på filmen.. Den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Ettan var helt klart bättre!

 

Idag har jag varit heeeelt död. Är inte van att gå upp såhär tidigt på morgnarna! Vi hade "aktiviteter" med vårat arbetslag idag, men det tyckte inte vi var någon höjdare så framåt lunch tog vi tag i saken själva och nollade ettorna! Eller ja.. Jag stod för fotograferingen. Det ser ju ut att göra så ont att få ett ägg i huvudet så jag vågade mig inte på att kasta något själv, haha. Det var iallafall himla roligt att titta på! ;} Stackrarna var fulla av ägg och mjöl efteråt.. Ska slänga upp lite bilder här sen!

 

 

 

 




Kommentera inlägget här
0 kommentar(er)
2012-08-22 · 20:36:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter