Onsdag 15 augusti

5 dagar kvar till skolstart. Den här sommaren har gått sjukt fort! Men jag är nöjd med min sommar. Har hunnit med lite av varje! Det var meningen att jag skulle ut och härja med vännerna ikväll men jag blev kvar här hemma. Har nämligen åkt på ännu en förkylning. Jag som nyss blev av med den förra! Inte OK... Så jag har istället hängt på altanen större delen av dagen och bara tagit det lugnt. Och busat lite med våra bråkiga kattungar! Nästa vecka flyttar skruttarna härifrån, till Stockholm. Alltid lika känsligt att behöva lämna ifrån sig dom.. ♥ 
 
Planerna för resten av veckan är att först och främst bli frisk! Under tiden ska jag försöka röja undan två svenskaarbeten som jag inte hann med i våras.. Haha. På fredag åker jag till Uppsala och shoppar upp plånboken! Sen ska jag hinna med lite mer festligheter innan skolan drar igång! Låter inte det bra?
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-08-15 · 21:19:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter