Måndag 16 juli

Idag är jag ledig! Ska åka till Borlänge snart och ta en vända på kupolen med min favorittjej Sandra! ♥ Måste köpa ett par nya byxor. Mina sprack nämligen i lördags när jag satt mig i bilen och skulle åka till krogen i Falun med tjejerna.. Vilken taaaajming! Vi ska hinna med att planera våran 18års-fest idag också! Den blir antagligen i början av augusti istället, när det har lugnat ner sig på jobbet! :) SHIT vad tiden går fort. Det är snart augusti och skolstart! Den här sommaren har så gott som regnat bort.. Nä, det får nog bli en liten utlandsresa snart om den här sommaren ska bli fulländad! 
 
Nu måste jag hoppa in i duschen. See you later! ♥
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-07-16 · 14:42:44







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter