Måndag 23 juli

Tjabba!
 
Eftersom att jag är så trött och seg på att blogga så kommer
en liten sammanfattning här på vad som har hänt sen sist! :}
 
 
I måndags åkte jag som sagt till Borlänge med Sandra och åt god mat och planerade 18års-fest!
Fick en vinflaska och det här superfina armbandet från Spanien! Tacktacktack bästa du ♥ 
 

..Köpte med mig den här mysiga tröjan hem från Gina Tricot!
 

Var ledig torsdag-fredag så jag satt mig på tåget och tog en vända till Uppsala!
 

Mötte upp syrran och åt lunch på Thai Village och shoppade lite!
 

..Sen åkte jag med ut till Bärby där vi åt ännu mer godsaker och smakade på vinet vi köpte
(som tyvärr inte var så gott som vi hade hoppats!) innan vi somnade.
 

Vi vaknade upp till superfint väder så vi tog en morgonprommis och sen solade vi och åt frukost på altanen!
Äntligen en varm sommardag, tänkte vi...
 

..10 minuter efter att vi hade gått in började det hagla som bara den?! Haha, myyyysko väder! 
 

Mot kvällen tog jag tåget hem och avslutade min fredag med lite party i Säter där det var cruising!
 

Jag har hunnit med ganska mycket på en vecka va..? Haha, det här blev ett långt inlägg!
Nu ska jag gå och sova så jag orkar med att jobba resten av veckan! Nattinatt ♥♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2012-07-24 · 00:25:05




  Pappa Thomas

Jättefina bilder!
Du kan hinna med mycket på bara en vecka du.
Dessutom hunnit med att arbeta i Säterdalen många timmar. Snyggt Jobbat!

2012-07-25 00:02:34 http://www.saterdalen.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter