Torsdag 11 oktober

HEJ blorren!
 
Det var inte igår! Har glömt bort den lite faktiskt.. Men nu har jag mycket att berätta om! Har nämligen varit på en liten spontan 5 dagars-resa till USA med familjen! New York och Washington. Riktigt häftigt att ha fått sett det i verkligheten! Kändes ungefär som att man hamnade mitt i en film! Haha. Vi åkte i fredags och kom hem igår :} Har varit helt slut idag pga tidsomställningen.. Men nu har jag vaknat till liv igen! Ska berätta mer om resan i ett annat inlägg med massa bilder! 
 
Idag var det Hagafest men det var jag alldeles för trött för att gå på, så istället har jag haft lite myskväll med Sandra, Lina, Maja och Elin! Vi har bakat brownies, ätit tacos och kollat på Johan Falk! Precis vad jag behövde! ♥
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-10-12 · 00:56:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter