Fredag 14 september

Som ni kanske märkte blev det inget besök hos mormor förra helgen. Hon åkte på en förkylning så vi sköt upp det. Istället åkte jag och brorsan hem till Amanda och Ronnie där vi åt mat, drack lite vin och badade jacuzzi! Sen åkte vi in till stan och gick ut på krogen. Saluhallen var ett riktigt roligt ställe faktiskt!
 
I onsdags åkte jag, Amanda och Micaela iväg på kryssning till Riga! Jag kom precis hem därifrån efter en 6 timmars bussresa från Stockholm, haha.. Det var inte direkt någon partybåt! Så vi tog det bara lugnt och kikade runt lite. Riga påminde lite om Tyskland. Ingen stad jag skulle bosätta mig i om man säger.. Haha. Det blev inte mycket till shopping där, men vi handlade desto mer i taxfreen! Det var 18års-gräns på att köpa alkohol så jag passade på att köpa med mig lite hem! Billigt och bra dessutom. Perfekt! Nu håller jag dock på att bli förkyld. Satt och hostade hela vägen hem från Stockholm.. Inte okej. Och jag som ska till Elin på 18års-kalajs imorgon! Jag får ta lite hostmedicin och vila upp mig ikväll helt enkelt, så blir det nog bra! ;}
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-09-14 · 19:12:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter