Fredag 26 oktober

  • Studentkryssning bokad
  • Studentresa bokad
  • Studentmössa beställd
..Och en veckas höstlov på det!  U n d e r b a r t. ♥ 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 3 kommentar(er)
2012-10-26 · 22:16:00




  Emma Backlund

Vart ska du åka på studentresa?! :D

Svar: Ayia Napa! Ni då? Blir det studentresa för er med? :D
julietto.blogg.se

2012-10-28 18:23:51
  Emma Backlund

okej, härligt! Ja, jag ska åka och det är inte så många i SP som vill, så jag åker nog med NV istället, vi har bara inte bestämt oss vart ännu! Men på resa ska vi självkart! jag ska då åka oavsett med vem, eftersom jag missar studentkryssningen :/

Svar: Jahaa, vad tråkigt att du missar studentkryssningen! Men åk till Napa! Dit ska dom flesta :D
julietto.blogg.se

2012-10-29 16:46:06
  Emma Backlund

Ja, studentkryssningen krockar nämligen med Öppet Spår, och det är ju mitt projektarbete så kan liksom inte avstå det ;) Ja jag är lite sugen på det, men får se vad dom andra säger! ;) kram <3

Svar: Vad typiskt att det är samtidigt! Ja, det vore ju roligt om ni också åkte dit! :D Kram! ♥
julietto.blogg.se

2012-10-30 21:39:12



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter