Måndag 22 oktober

Har haft en bra helg på Etage med tjejerna! Det behövdes efter en jobbig vecka. Behövde även ladda om för den här veckan, som kommer bli ännu värre... Usch. Har mycket prov och uppgifter i skolan nu. Förstår inte varför dom ska lägga alla prov samtidigt jämt? Alltid sista veckan innan lovet ska det överdrivas med arbeten. Blir helt utmattad... Vi har iallafall börjat planera studentresan! Dock är det mycket krångel med hotell osv.. Så jag hoppas att det löser sig snart så att vi kan boka! Fyfan vad roligt det kommer bli. Längtar så jag spricker! ♥
 
Bilderna från USA får komma i ett senare inlägg, så fort jag får tid över :}
Nu måste jag fortsätta plugga... Filosofiprov imorgonbitti. Wish me luck! 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-10-22 · 23:48:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter