Måndag 29 oktober

..Och där kom snön! Mitt i hösten!! Vi får väl tillbaka nu för att det aldrig blev någon riktig vinter förra året.. Men just nu gör det mig inte så mycket. Jag har inga planer på att gå utanför dörren idag så det får snöa hur mycket det vill! :}
 
Men hursom! I lördags var jag på S2 med Sandra och Hanna. Var inte ett dugg sugen på att gå ut men Hanna lyckades övertala oss! Vi hade roligt men det blev kanske lite för mycket av det goda.. Mådde inte 100 igår så att säga.. Ha-ha. Men idag mår jag desto bättre! Njuter av ledigheten. Måste dock plugga under lovet, såklart... Men inte idag! Det var längesen jag hade en ledig måndag så idag ska jag baaara lata mig! ♥
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-10-29 · 15:20:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter