eeeentligen lov :)

Nu börjar värmen komma tillbaka igen! Gud vad skönt! :) Ska börja gå ut och gå varje morgon nu, eller jag ska försöka iaf! ;)
Och vad har jag gjort idag? Jo jag har lunkat omkring på stan med ida hela kvällen, från halv sex till nio. Och vad gjorde vi där? INGENTING! Gud vad trevligt :) Säter är nog den tråkigaste staden som finns.. Först gick vi och käkade lite, sen gick vi till willys och köpte lite socker. Sen till ip en stund, sen tillbaka till stan och sen hem igen (y)
Aja, skönt väder iaf, så man måste ju hålla sig ute ;)
Imorgon ska jag och hanna till kupolen. Hanna ska väl shoppa loss förstår jag.. och sen ångrar hon sig och lämnar tillbaks hälften ;) ..haha, nejrå :) Scotts och Larz Kristerz ska vara på kupolen imorgon också, yäy!
Bussen går kvart i elva imorgonbitti, så jag kanske borde gå och lägga mig snart så jag orkar öppna ögonen imorgon :)
Godnatt!

                                        

                                        

                                        

                                        

                                         

                                        

                                        



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2009-04-11 · 01:45:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter