Få'nt jag en körv så hoppar jag i älva'

Idag har vi grillat nere vid sjön! myckkkket trevligt :)
Jag gick ner till hanna på förmiddagen och hjälpte henne sätta upp studsmattan, och sen solade vi en stund :) Sen tog vi cykeln och åkte ner på stan och handlade in allt till kvällen. Vid klockan sju tog vi med oss alla grejer och gick ner till sjön och grillade med flickorna! Suuuuperduper mysigt var det! :)

Imorgonbitti ska jag ut till skönvik på avslutningsgrejset med innebandyn. Vi kommer bli jätte några eftersom att dom andra har match med fotbollen samtidigt. Damn!

Aja, nu måste jag försöka sova. Ska vara där ute klockan nio imorgon -.-

Tjingelingen!



  
  




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-26 · 00:15:03




  hannnnna

aaaaaaaaaaaah! julia :O

2009-04-26 09:56:26 http://hannaanorman.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter