Hej kissemiss!

Soltorg igår. Jag lärde mig inte särskilt mycket måste jag säga.. Mest trams om "soltorg är bäst, välj soltorg, här är vi alltid glada, vi älskar soltorg" Dom berättade typ ingenting om själva linjerna^^ Aja, inget för mig iaf.
Efter det gick vi med sandra och pontus till donken och käkade lite innan vi gick till dagiset. På dagiset stannade vi nån timme tills marie slutade. Sen gick vi runt lite i borlänge tills malin kom och hämtade oss :)
När vi kom hem tog vi en långprommis med scilla igen :) Fast ida hade skavsår så hon orkade inte gå så mycket så kalle kom och hämtade oss på vägen hem ^^ Jag gick med hem till ida igen och stannade där en stund tills mamma ringde och sa att jag skulle skynda mig hem och ta hand om moffa för dom skulle åka iväg. Moffa sprang runt och var orolig hela kvällen och natten igår, så vi visste ju att ungen var påväg. Haha, mamma satt uppe nästan hela natten med moffa, men det kom ingen bebis.
Så ringde pappa mig idag när jag var i skolan och sa att den hade kommit :) Den var mörkgrå, samma färg som moffa, med en vit fläck under hakan ;') Bilder kommer senare när jag lyckas ta kort utan att moffa ska gömma den ;)

Oj, nu är klockan mycket. Godnatt!



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2009-04-23 · 23:22:32




  Sara~Candis

Hehe jag gick på Soltorg i tre år :P

2009-05-25 22:52:36 http://candis.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter